3 הטיפים החיוניים לדייטים ראשונים

יש אנשים שהם הרבה יותר בטוחים בעצמם בדייטים הראשונים מאחרים.
יש אנשים שהם בסדר בדייטים אבל לא ממש מצליחים בהם בגלל שהם לא מספיק פרואקטיביים כאשר הם כבר פוגשים את בני המין השני כשגם זה די נדיר, כי הם בקושי יוצאים.

אבל אם את/ה קורא את המאמר הזה, אני מניחה שחשוב לך ליצור תוצאות טובות יותר ולכן ריכזתי את 3 הטיפים החיוניים ביותר לדייטים הראשונים

1.      ראשית, מאוד חשוב בעיניי לשים את הפוקוס בדייט הראשון במקום שהוא חיצוני ולא להינעל על בית קפה או מסעדה. למה אני מתכוונת?
רוב האנשים החליטו משומה שיציאה לבית קפה, מסעדה היא היציאה “הבטוחה” ביותר לדייט ראשון… כמה הם טועים!

ארוחת ערב במסעדה היא בוודאות הרעיון הכי פחות אהוב עלי לדייט הראשון. מַדוּעַ?
כי זו סביבה מלחיצה. אתם יושבים זה מול זה, שני אנשים שבקושי מכירים אחד את השנייה לפחות 90 דקות (אם לא יותר!) אוכלים ושותים (שזה די אינטימי, בואו נדה בזה), מחפשים כל הזמן על מה לדבר ואם יש הפוגה הקלה בשיחה, זה מיד הופך למביך מאוד בין שניכם.
לא נשמע כמו הדבר המושלם והמהנה ביותר בדייט הראשון, נכון?

אני חושבת שאנשים נוטים לרוב לשכנע את עצמם שהם גרועים בדייטים, כשלמעשה הם לא מצאו רעיונות טובים יותר והם פועלים כמו כולם, בדרכים קונבנציונליות. אך רק בגלל שכולם או הרוב פועלים כך, זה לא אומר שכך גם עליך לפעול.

– אז מה עדיף לעשות במקום ?

יש כל כך הרבה דברים שניתן לבחור לעשות ושיש להם “מיקוד בחוץ”.
הכוונה היא שתעשו משהו שתשומת הלב היא מחוץ לשניכם.
זה יכול להיות ללכת לתערוכה, להרצאה, לביליארד או אפילו לבאולינג.
למה זה הרבה יותר טוב?
ראשית, כשעושים משהו ביחד, יש אח”כ הרבה יותר על מה לדבר.
ושנית, זה הרבה יותר קליל, רגוע ונינוח בלי הלחץ לשמור כל הזמן על קשר עין ועל נושאי שיחה. אפשר לשתוק מידי פעם, אפשר להביט גם לכיוונים אחרים והכל בסדר.

2.      לקבוע את הטון הנכון לכל הדייט

ידוע כי רושם ראשוני הוא קריטי. הוא זה שמכתיב אח”כ את  ההתרשמות עליך ואת כל המשך המפגש ובדייטים זה נכון לגמרי. הדקות הראשונות הם במיוחד קריטיות וחשובות, כי בם אלה שיקבעו את ההמשך.
המטרה שלך בדקות אלה צריכה להיות לשבור את מחסום המגע, להיכנס לשיחה מעניינת ולהתחיל לפלרטט אחד עם השני.
אם אתם חוששים שברכת ה”שלום” או ה”היי” לא תהייה מותאמת לציפיות/הרגלי השני וזה אולי יצור רושם ראשוני לא נכון ברגעים הראשונים בדייט, אל תדאגו, אתם לא לבד. יש לכל אחד את הדרך שלו לברך זה את זה בתחילה באופן שונה.
אני מניחה שזה עשוי ליצור תחושה של הססנות גדולה ותחושת קיפאון שאתם לא יודעים מה הדבר הנכון לעשות.

אני בטוחה שהתנסית  כבר בעבר במצבים כאלה …
– האם לחבק, האם עליי לנשק על הלחי, לנשק על שני הלחיים, ללחוץ את היד או פשוט לעמוד כמו איזה צנון !? איך נכון לקבל את פניו/ה? במיוחד כשהוא/היא מוצאים חן בעינייך…

זה אולי נראה כמו משהו די טריוויאלי למצוא את נקודת המגע הראשוני, אבל זה עניין מאוד חשוב ורגיש כי פרטים קטנים כמו אלו באמת יכולים ליצור מראש את הטון והאווירה להמשך הדייט.

העצה שלי אליך היא להשתמש ברגעים אלו כהזדמנות לשבור מייד את מחסום המגע ובביטחון לברך ע”י ליטוף בזרוע, נשיקה על שני הלחיים וכגבר, כשמתחילים להכנס לאנשהו או ללכת, מגע קל באמצע הגב (לא מעל ולא מתחת). זה מראה המון ביטחון מצידך באופן מיידי , מה שמאפשר לכם להיות הרבה יותר פלרטטניים אחד עם השני כבר מההתחלה.

אם תעמדו בתנאי הראשון כמו שצריך, לא יהיה לכם שום קושי למצוא מייד על מה לשוחח, מתוך מה שתעשו כבר, אם זה על משהו מהתערוכה, כללי הביליארד או כל דבר אחר.
אך אם אתה תתעלמו מצעד זה, תמצאו אתכם יושבים אחד מול השני ליד השולחן ומתחילים לדבר על מפיות, ואח”כ אל תגידו שלא הזהרתי אתכם!

3.      תכננו את הדייט השני כבר בראשון

למען האמת, הכלל הזה חל על כל אינטראקציה שיש לך עם בחור/ה שאתם מקווים לראות שוב.

בטח לא פעם תהית למה כ”כ הרבה אנשים, ובמיוחד נשים יוצאות לדייטים מדהימים; הם נהנים יחד, הם צוחקים, הם מתבדחים, הם מפלרטטים, הוא אפילו מלווה אותה הביתה … והן אף פעם לא שומעות ממנו שוב ?! מה קורה?

זה קורה לעתים קרובות מדי, ואולי זה הטיפ החשוב ביותר מכל הטיפים שלי לדייטים הראשונים לנשים. תכנני את הדייט השני שלכם כבר בתוך הדייט הראשון.

לרוב, אנשים מסיימים את הדייט במשפט בנוסח, “היה כיף, אנחנו צריכים לעשות את זה שוב מתישהו.” ומניסיון אני יכולה לומר לך שבד”כ זה מסתיים בתחושת חוסר ודאות ושבועיים של בהייה בטלפון שלך , מחכה לו שיתקשר.

האמת, זו בעיה די קלה לפתרון. כאשר אתם מדברים במהלך הדייט על כל מיני נושאים ומזכירים כל מיני מקומות שהייתם בהם, סרטים, מוסיקה, הצגות וכו’ שאתם אוהבים, ציינו משהו שיכול להיות רעיון לדייט פוטנציאלי, למשל … “לא הייתי בטיול בטבע מאז בית הספר היסודי” או “כבר שנה לא ראיתי סרט בקולנוע” – השתמשו בדוגמאות אלה לטובתך כדי לתכנן את הפגישה הבאה שלכם.
בדרך זו, אתם מחזקים את הרעיון בראשו של השני לגבי הדייט הבא שלכם ומה תעשו בו.
לפחות כך יש יותר סבירות שאכן תעשו את זה.
ככל שתציינו פרט יותר ספציפי, כך הסיכוי שלכם גבוה יותר.
למשל, תוכלו לציין ש”מזמן לא ראיתם סרט טוב ושמעתם שיצא בדיוק סרט מעולה בשם…” או ש”מזמן לא הייתם בטיול אופניים ושיש שביל מעולה בפארק הירקון לרוכבי אופניים”

ואז כאשר לא שמעתם ממנו/ה כמה ימים, זה מאפשר לך לבדוק מה עניינים ע”י סמס קליל יותר כמו “את/ה לא תאכזב אותי, נכון? אני כבר מצפה לראות איך אני עוקפת אותך בשביל! J”
וזה עדיף מאשר לשלוח סמס כך פתאום רק כדי לראות מה קורה.

אז הנה, יש לך את זה, 3 הטיפים שלי החיוניים הראשונים תאריך לנשים! מקווה שאתה נהנה המאמר, ואם יש לך הערות, שאלות או משוב, תודיע לי 🙂 כשמדובר בגברי היכרויות, טבעי יותר ועולים בקנה אחד אתה, ככל שאתה יהיה ‘קליק’ עם החבר’ה שאתה רואה. אז עכשיו אתה יודע כמה טיפים היכרויות עבור בנות שתקבלנה בחור נמשך, זה חיוני כדי לשמור אותו הטעם של עוד … זה אומר ששימוש בטיפי היכרויות מוכחים שעובדים עם כמעט כל גברים ולעזור להפוך את המשיכה קצת, עד לנקודה שבי הוא לא יכול להפסיק לחשוב עליך וחייב ליצור קשר.

בידיעון חינם שלי אני אראה לך כמה טכניקות חיתוך הקצה ביותר לפגישה, למשוך ולשמור על הבחור האידיאלי שלך. אז להירשם היום ולקבל גישה מיידית, אתה יכול להיות קריאת העלון הראשון בתוך דקות מעכשיו.

איך היית רוצה לגלות שלבים מדויקים למציאה, מושך והשמירה על גיא האידיאלי שלך?

בעלון זה מתיו ייראו לכם:

איפה אפשר למצוא הבחור האידיאלי שלך ואת סוגי אנשים שאתה רוצה

כיצד ניתן לדעת אם בחור באמת אוהב אותך

דרכים למשוך בחורים מבלי להסתכן בדחייה

הכלל הידוע מעט שמקבל בחור להבחינך באופן מיידי

3 דרכים בטוחות לגרום לו לבצע

… ועוד הרבה יותר, פשוט קל לעקוב אחרי עצות שעובדת!

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד
דילוג לתוכן