החופש לבחור במקום להבחר

שלש דרכים פשוטות להפוך את החג הזה לשונה ומשמעותי:

יש לי שאלה אליכם:

האם אתם הולכים לבלות את החג בישיבה בבית ובניתוחים  או בנקיטת פעולה?

פעמים רבות אני פוגשת בסמינרים גברים ונשים אשר מבלים את זמנם בניתוח המצב הנוכחי, במקום להבין איך ללכת ולנקוט בפעולות שעלולות להביא אותם למצב חדש. או לפחות להבין איזו פעולה הם יכולים לעשות ברגע הנוכחי שלהם. ניתוח הוא לעתים קרובות רק צורה נוספת של המתנה

מי שהספיק שלהכיר אותי יודע מה אני תמיד אומרת:
בכל רגע נתון אנחנו או מחכים או יוצרים. נבחרים או בוחרים! בתלות במישהו אחר או בחופש בחירה!
האם תרצו להישאר באותו המקום או לגרום למשהו לקרות?

אני רוצה לוודא שבחג הזה אתם שם כדי לבחור וליצור.

אז הנה שלוש דרכים שאתם יכולים כבר לעשות במהלך החג והסופ”ש כדי ליצור משהו אחר:
1. לכו למקום שאתם לא הולכים בדרך כלל.
בחרו מקום ללכת אליו בערב , שאינו נמצא ברשימה הרגילה שלך מהמקומות הראשונים ללכת. נשים תמיד שואלות אותי איפה לפגוש גברים שווים וטובים. ובכן אתם יכולים פשוט למצוא מקום עם איכות טובה יותר של אנשים במקומות שונים מאשר המקום הממוצע שלך. לכל היותר תפגשו גברים ונשים שבד”כ לא הייתם נתקלים בהם במקומות הרגילים בהם אתם נמצאים. ואם המקום לא יהיה משהו, אז זה עוד מקום אחד נוסף שהיית בו, שלא תחזרו אליו.

2. בחרו דבר אחד שהייתם רוצים להשתפר בערב.
אתם יכולים להחליט על לשפר את היכולת  ליצור קשר עין, כי המבט שלך צריך להיות מעט יותר סקסי, או מעט ממושך יותר. גדול! להתמקד בזה. אתם יכולים להחליט שאתם לא באמת יודעים להראות  וליצור נגישות. אין בעיה. פשוט תנסו לבלות את הערב בלהתקרב לאנשים שאתם נמשכים אליהם, אולי אפילו פשוט לומר “היי!” המילה שאתם יכולים לומר כשאתם עומדים ליד אדם שמושך  אתכם, אשר רומז ומאפשר להם אות להתחיל. רק להתמקד בעשיית דבר אחד טוב יותר הערב במקום להוסיף 10 דברים חדשים בבת אחת.

3. לייצר ולתכנן זמני מנוחה.
יש להתייחס לעניין כמו יום פרודוקטיבי בעבודה. אנחנו לא יכולים לעבוד במשך 8 שעות ברציפות ולהישאר יצרניים כל הזמן. זה גם לא קל לבלות כל הלילה ולהישאר חברותיים ופעילים כל הזמן. הרעיון הוא ליצור פרצות עשייה של כ 10-15 דקות בכל פעם. כלומר להפוך את העניין למשחק, למשל “במשך 10 הדקות הבאות אני הולך לדבר עם אנשים, אז אני הולך לשוחח עם החברים שלי, לרקוד, להירגע … או מה שיבוא לי”. זו גם טכניקה טובה להבטיח לא להראות נואשים. כשיודעים שבשעה הקרובה אין פעולה או עשייה מיוחדת לגשת, לפטפט או לנסות להכיר, אנחנו נראה יותר בטוחים בעצמינו ובשליטה.

שאלתי אליך היום:
מה התוכניות שלך למהלך החג והסופ”ש? ואיך את/ה מתכוון/ת לנסות להשתמש בדרכים שציינתי כדי להתקדם בחיי האהבה שלך? תודיע לי בהערות להלן.

חג שמח ותהנו מחג החרות הנפלא הזה
נשיקות וחיבוקים
אילנית

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד
דילוג לתוכן