אילנית קורן
להתאהב בחיים שלך

אני כאן כדי לעזור לך לבנות ביטחון עצמי,
להצליח בעולם הדייטינג, למצוא, לשמור ולשמר זוגיות ומערכות יחסים אוהבות וטובות

הצעד הראשון ליצירת שינוי, הוא לקיחת אחריות ונקיטת פעולה.

אם אתם בשלים לזוגיות טובה, נמאס לכם מהלבד, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, אתם רוצים אך חוששים, עושים הכל “נכון” ועדיין לא מוצאים או שוב ושוב נכנסים לקשרים הלא נכונים, בליווי שלי אתם תלמדו את כל הדרכים כיצד למצוא ולמגנט אליכם  את האחד/ת שאיתו/ה תוכלו ליצור זוגיות מאושרת

מה הבעיה למצוא זוגיות?

ביטחון וערך עצמי
עם תדר נכון

כשאנחנו פועלים מתוך ערך עצמי נמוך, מתוך רעב או כשהלב לא במקום הנכון, נמגנט אלינו את כל האנשים הלא נכונים לנו ונמשיך להיפגע.

ידע, כלים ומיומנויות

אתן לך את כל הידע והכלים שיעזרו לך לדייק את מה שבאמת נכון לך והיית רוצה, איפה למצוא ואיך לפתח את אותם מיומנויות שיצרו לך הזדמנויות רבות להכיר.

תקשורת בינאישית צרה

הרבה אנשים היום לא יודעים מה להגיד או לכתוב בסיטואציות מסוימות וחושבים הרבה לפני כל מילה או הודעה או נתקעים בדרך.

ביולוגיה

מחקרים רבים מוכיחים את ההבדלים הביולוגיים, נוירולוגיים והורמונאליים, בין גברים ונשים. אנחנו שווים אך לא זהים. ולכן, האינסטינקטים , דרך החשיבה, הפעולה והתגובה יהיו בהכרח שונים. כשמבינים את השוני, לומדים את השפה של השני והתקשורת הטבעית, הזכרית והנקבית הרבה יותר זורמת ומובילה למקומות טובים.

חרדות וחסמים

האם לשלוח לה הודעה? אם אני אעלה תמונה לסטורי הוא ישים לב אליי? האם שוב להיפתח? איך אדע לבחור נכון? הרבה אנשים חווים חרדות כשהם רוצים לעשות איזושהי פעולה עם הקראש שלהם

פחד מדחייה

כמה פעמים רצינו להתקרב ולעשות את הצעד הראשון ונמנענו? ויש הרבה מאיתנו שכבר הגיעו לשלב של שיחה, דיברנו וקשקשנו אך פחדנו לשאול את השאלה כי פחדנו שידחו אותנו

המטרה

למצוא את הפרטנר המתאים על מנת ליצור יחד זוגיות טובה ומאושרת

מה תלמדו בתהליך?

תהליך האימון ייתן לך את הכלים והמיומנויות הדרושות לך כדי להביא אותך להגשמת חיי האהבה שלך.
אותם כלים כבר ישפרו משמעותית גם תחומים אחרים בחייך.

התהליך משלב עבודה קוגניטיבית רגשית והתנהגותית מעשית.
במהלך המפגשים נלמד ונתרגל מיומנויות תקשורת שונות, לאיתור, זיהוי, בחינה וקידום קשר עם הפרטנר שתבחרו.

בין המפגשים, תקבלו משימות, עפ”י היכולות והחוזקות שלכם אך מה שחשוב ומיוחד הוא שאלווה אתכם בחיים עצמם, בכל התלבטות או דילמה, ממה ללבוש לדייט, מה לכתוב או להגיב או איך להתמודד ברגעי חרדה או הצפה רגשית.

התהליך יכול להיות יותר פרקטי או יותר רגשי עמוק, תלוי בצורך האישי שלך. מה שבטוח הוא, שהתהליך יחבר אותך לעצמך, לערכים ולסטנדרטים שלך, יבנה לך את הביטחון העצמי ויעלה לך את הערך העצמי שיצור לך את הבסיס לתקשר ולפעול מול העולם.

התהליך הייחודי הזה משלב בתוכו כמה גישות, בינהן: טיפול רגשי, טיפול CBT, אימון אישי, טיפול בחרדות, גשטאלט, טיפול גופנפש, NLP וטיפול בתנועה.

בתהליך, נשחרר את העבר, נתגבר על פרידות, חרדות וחסמים ונסתכל קדימה.

במקביל, נוכל לבחון מערכת יחסים תקועה או שהסתיימה ללא סגירה ובמידה ונכון יהיה לנסות שוב, נחזיר את הקשר ממקום עוצמתי ולא נזקק.

התהליך הוא אישי, אינטימי ומותאם אישית עפ”י אבחון שנעשה בתחילת התהליך ועל פיו נעבוד בדיוק על הדברים שיקדמו אותך ויביאו אותך למערכת היחסים שתמיד רצית. 

אנשים מדהימים שמצאו אהבה ממליצים:

מי אני?

נעים להכיר אילנית קורן.

מנטורית למציאת זוגיות מאושרת.

 

MA בפסיכולוגיה חברתית וניהול משאבי אנוש מאמנת ומטפלת בשיטות האימון הרגשי, המעשי וההתנהגותי, CBT, גשטאלט, NLP, תנועה ומגע והשילוב בינהם. 

 

מרצה, מנחה, מלווה תוכניות טלווייזיה כמו חתונה ממבט ראשון, היפה והחנון ודייט בחשיכה, וכותבת הטור הקבוע בתקשורת כמו YNET יחסים ומעריב.

לשיחת אבחון בת 45 דקות ללא עלות השאירו פרטים

בשיחה אני אלמד עלייך, על ההתנהגות שלך מול המגדר השני, ההצלחות והכשלונות שלך ובסופו נראה אם את/ה מתאימ/ה לליווי אישי

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד
דילוג לתוכן